Varukorg

0 produkter

Du har valt att handla och hämta varorna i butiken .

FAQ - Frågor & svar

FAQ - FRÅGOR OCH SVAR

 

Hur lång är leveranstiden?

  • Alla beställningar på lagerförda produkter som är gjorda innan klockan 14.00 från måndag till fredag packas och skickas samma dag. Paket transporteras inte under helger.

    Leveranstid inom Sverige:

    • Postnord: Ca 1–3 arbetsdagar

    • DHL: Ca 1-3 arbetsdagar

    Observera att leveranstiden kan variera beroende på externa faktorer.

  •  

  • Kan jag avbeställa eller ändra min order?
  • Eftersom vi strävar efter att skicka din order så fort som möjligt är det tyvärr inte alltid möjligt att justera ändringar i ordern efter att du lagt din beställning. Vill du avbeställa eller göra ändringar i din order, vänligen kontakta service@nordicsupply.se så fort som möjligt.

  •  

  • Jag har inte fått någon orderbekräftelse?
    En orderbekräftelse skickas per automatik till den e-postadress som angetts vid köptillfället. 
  • Har du inte fått någon orderbekräftelse direkt efter att ordern är slutförd kan detta bero på att ordern inte slutförts korrekt eller att du angivit en felaktig mejladress. Kontrollera också så att mailet inte hamnat i skräpposten. Hittar du fortfarande inget mail, kontakta vår kundservice på service@nordicsupply.se så hjälper vi dig.
  •  

Produkten jag vill ha är slut i lager? Kommer den att komma tillbaka?

Vi försöker alltid att uppdatera lagerstatus och inkomstdatum så fort vi får informationen, men om du är intresserad av en specifik produkt som är slut i lager och inte har något inkomstdatum på hemsidan så kan du alltid höra av dig till service@nordicsupply.se. Om du beställt en produkt som inte finns i lager kommer vi att meddela dig med information om när produkten kan levereras från vårt lager igen. 

Vilken typ av garanti erbjuder NordicSupply?

Vi erbjuder 1 års garanti men om tillverkaren har längre garantier så kan garantin även gälla hos dem över denna period. I dessa fall ber vi dig att ta kontakt med tillverkaren i första hand. Exempelvis om du köpt en iPhone eller Samsung ber vi dig att kontakta dem för vidare instruktioner. Om du är osäker på hur lång garantitiden är på en produkt ni köpt kan ni antigen läsa det på produktens sida eller kontakta service@nordicsupply.se för mer information.

Min produkt kom trasig, hur gör jag?
Kontakta oss på service@nordicsupply.se med ditt order-ID eller kvitto och ge en kort förklaring av problemet. Bifoga gärna också en bild för att påskynda ärendet. Vi kommer att göra vårt bästa för att ge dig hjälp så fort vi kan! 

 

Jag har köpt fel, hur returnerar jag?

Kontakta alltid oss först på service@nordicsupply.se och ange ditt order-id i rubriken så att vi enkelt kan hitta din order. Därefter kommer du från oss att få instruktioner på hur du returnerar produkten.

 

Kontakta oss

service@nordicsupply.se